luni, 11 iunie 2012

Cine nu a fost măcar o dată judecat pentru aspectul fizic ?
Cine nu a fost măcar o dată criticat pentru că ori s-a îngrășat ori a mai slăbit ?

În viața mea mereu m-am înfruntat cu părerea celorlalți .
Au fost momente în care mă simțeam scufundată într-o mare plină cu oameni falși și inculți , care nu știau decât să te judece după o înghețată mâncată în plus . Acești oameni te făceau să crezi că nu erai frumoasă ... când pentru ei frumusețea se rezuma la o rochie strâmtă sau la un număr mic pe cântar . 
Ca oricare femeie am reușit să mă trezesc și să îmi dau seama că frumusețea înseamnă zâmbet , simplitate , fericire , iubire și siguranță . Ești frumoasă atunci când te placi așa cum ești , atunci când poți mânca o înghețată fără remușcări , atunci când dovedești celor din jur cine ești si ce poți face , atunci când te iubești și emani doar fericire . 



Un comentariu :

  1. Multi spun: vai,te-ai ingrasat! Si daca m-am ingrasat ce? Eu muncesc sa slabesc(doar daca simt nevoia). Daca eu ma simt bine in pielea mea, ce conteaza? Traiesc pentru mine, nu pentru cei din jur. Mananc din buzunarul meu, nu din al vecinilor. Gresec pe propria raspundere, ca doar e viata mea si pot sa fac ce vreau cu ea. Mare dreptate ai cand spui: "Au fost momente în care mă simțeam scufundată într-o mare plină cu oameni falși și inculți."

    RăspundețiȘtergere

Mergi sus!
Copyright © Eu sunt femeie