joi, 28 iunie 2012

Gândurile unei femei .

Pleacă . Dar mai stai .
De ce mă iubești ? 
Încotro mergi ?
Ce rămâne din noi doi ? 
Acum că totul devine greu , de ce renunțăm ? 
Hai să luptăm . 



Este un coșmar , știu . Totuși în fiecare noapte visez aceleași șoapte , aceleași vorbe și mă trezesc brusc în brațele tale . Cum să îți spun eu că îmi este frică ? Cum să îți spun eu că nu vreau să pleci ? Îmi lipsesc cuvintele atunci când te privesc , aș vrea să te pot lega de mine , să te am toată viața aici : tu și eu , cerul și luna , apa și focul . 
Te-ai trezit . Spune-mi că mă iubești , poate așa dispare din suflet teama asta , obsesia și egoismul de a te ține pentru mine . Aici . Pentru totdeauna .

6 comentarii :

  1. esti sufletule meu geaman ...ai exprimat aceeasi stare pe care o am si eu ...ma lupt cu aceleasi ganduri, cu aceleasi sentimente care ma sufoca . In neputinta mea de a iesi de acolo,iti impartasesc durerea, sper ca ,candva , cu ajutorul celor dragi noua sa reusim . trebuie sa fim tari ...asta fac femeile . ai grija de tine

    RăspundețiȘtergere
  2. Te am cunoscut pe tine cand credeam ca totul este terminat ,am crezut ca nu mai pot iubi asa,dragostea noastra e speciala ne completam,totul pare frumos dar ce facem atunci cand nu suntem decit noi 2 si mai exista si alte pers.in viata noastra ,atunci cand ne dorim alceva dar ne este greu sa renuntam la ..trecut cu toate ca prezentul alaturi de el e cel mai frumos,sunt fericita dar urasc si minciuna asta si nu ne putem bucura de iubirea asta din cauza ..celor 2,de ce e viata asa complicata..???

    RăspundețiȘtergere
  3. Tot ce tu ai scris în câteva rânduri,ne poate pune,pe noi toţi pe gânduri,pentru că viaţa,sau oamenii aleg să plece din viaţa ta,atunci când tu nu ai "băga mâna în foc că vor face asta"! Eşti minunată!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru că viaţa alege să îţi ia oamenii minunati,sau ei aleg*

      Ștergere
  4. nu stiu ce sa spun....am experimentat foarte mult pana la varsta pe care o am,am iubit mult insa problemele si monotonia de zi cu zi isi spune cuvantul iar asta face o femeie sa se gandeasca la altceva,sasi doreasca altceva si usor usor dragostea dispare si te trezesti parasit.asta e iti dai sufletul pe tava si cel/cea pe care iubesti nu simte acelasi lucru.deci atentie cui ne daruim sufletul

    RăspundețiȘtergere
  5. Si cu toate astea,,,,,in fiecare noapte visez aceleasi soapte,,,,,cred ca toti ne regasim in cuvintele tale, la un moment dat in viata, oricat timp ar trece, oriunde am fi si orice am face.

    RăspundețiȘtergere

Mergi sus!
Copyright © Eu sunt femeie