luni, 23 iulie 2012

Caut prieteni ! Unde dau de ei ?



Caut adevar , sustinere , incredere . Caut mereu și nu găsesc . 
Mă gândesc la oamenii care au făcut parte din viața mea și apoi au plecat pe alt drum .
 Mă gândesc la prieteniile tinereții , atunci când totul părea atât de ușor . 
O invitație la un suc , o plimbare prin parc , zâmbete și povestiri inocente . Iubiri inocente , critici fără sens și multe împăcări .
Prietenii de astăzi te invită la un suc doar pentru a se lăuda . Dacă nu ai telefonul scump , haine de firmă și alte obiecte fără rost nu ești ca ei . Nu ești ce vor . Nu meriți să stai cu ei . Din acest motiv te cheamă din când în când . 
Eu încă mai caut amiciții pure , fără bârfă , fără rautăți .
Și am câțiva prieteni de suflet acolo mereu lângă mine : puțini , însă cu ei îmi este cel mai bine! Mă simt eu , mă simt în siguranță , mă simt în largul meu , mă simt fericită , mă simt prietenă ! 




54 de comentarii :

  1. Prietenii sunt oamenii care au nevoie de tine atat de mult cat ai tu nevoie de ei. Si atunci cand ii gasesti multumesti ca exista oameni care pot avea aceleasi idealuri,vise si sperante ca tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. de la varsta de 10 ani pana la 16 ani o multime de prieteni ce am avut akm in mom de fata unul nu mai este zici ca sunt mort pentru ei:-j
    nu stiu alti ce gandire au dar atre as vrea sa gasesc un grup o gasca sa poti merge undeva sa te distrezi sa iesi la un suc la o petrecere la o caterinca in parc si alte alea..dak sunteti interesati de un prieten nou add plmplmplm77 :D o zi buna :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca am postat si eu pe multe site-uri am ajuns depresiva tot cautand , toate id-urile care le-am gasit pe net sunt inactive , al meu cincicinci.cinci daca ai chef de vorba socializare idei de sarbatori etc.

      Ștergere
    2. Buna delia as dori sa te cunosc sa discutam mirelagalut Fesbuk

      Ștergere
    3. Pe mirelagalit fesbuk

      Ștergere
  3. Hehe, este greu sa mai gasesti amici/prieteni adevarati in ziua de azi. Eu am pierdut o groaza de amici faini pe drum, dar sti si tu cum e in viata, iti gasesti altii in cele mai bizare circumstante.

    RăspundețiȘtergere
  4. Prieten,ceva sfant,care desi iti vede greselile si caderile nu te judeca,ci incearca sa te ajute sa te ridici cand nici macar tu nu mai crezi in tine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna , numele meu este Andreea am 17 ani si sunt din Bucuresti . { Mentionez * nu sunt lesbi } ; doar caut prietene cu care sa ies la o cafenea , la un suc , sa ne distram ca fetele ... fiindca pur si simplu nu am prietene cu care sa ies .
    ID-UL MEU : antonescua44

    RăspundețiȘtergere
  6. cristianpit.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  7. buna,....
    caut o prietena,....

    daca vrei,scriemisms, sau email,..0734765319,azipentrutine@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  8. si eu caut prietene............! amice (nu interpretati faza cu lesbi ca nu e cazul) ana_afloarei@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  9. NU caut Bani, NU caut Averi Nu caut nimic din ceea ce se vede si putem atinge, Caut ceea ce, Avem, fiecare an parte, eu nu pot trai fara sa nu pot da importanta acelui cuvant Monumental, vesnic, pe care toti al avem pe Buze: JE T'AIME, TE IUBESC, Y LOVE YOU;
    shaolin_0610@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello
      My name is Sonja McDonell, 23, stewardess Swiss Airlines with 13 oversea towns. I was deputy station manager during 3 months at the Otopeni airport. Many beautiful girls smiled at me and said 'Buna, ce mai faci?'. Did I make a mistake, not to ask them, whether they want to come in my hotel after my work?
      Regards
      Sonja in sonjamcdonell@yahoo.com

      Ștergere
  10. Caut prietena ,amanta ,iubita ,sotie.ID : anonim8282@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Caut prietena care are doar un suflet de Aur restul nimic nu conteaza0760338630 Anonim.

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună caut o prietenă peotru o relați bună serioa-să şi sinceră acesta este ui-di meu mtudorel33 sau tele 0761512013 vă pwp dulce cu stimă şi respect!

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumos scris. Si citind si comentaiile de mai sus, ma intreb, de ce, cum, intr-o lume a internetului, a facebook-ului cu mii de "prieteni", totusi e atat de greu sa gasesti cu adevarat un PRIETEN.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce oamenii sunt singuri si se plang ca nu au prieteni ? De ce cand populatia a crescut intr-atat in ultima 100 de ani incat nu mai avem loc aproape....pe planeta?
      Eu cred ca toate acestea se intampla datorita neancrederii...eu cred ca tehnologia avansand,i-a determinat pe tineri sa se inchida in virtual...Incredibil cum adolescenti de 16-17 ani(cum citeam un anunt mai sus) nu au prieteni...cand la aceasta varsta prieteniile se leaga usor...

      Ștergere
    2. Intra mirelagalut și ai prietena

      Ștergere
  14. caut o pretena dar nu gasesc...caut o pretena dar nu gasesc...toate fetele sa apeleze la mine...Nuu stiuu deastea!! ID alladyn2010

    RăspundețiȘtergere
  15. nici eu nu am prietene si ma simt atat de singura.. :( sunt din turda jud cj. id mess: alytda pt cine vrea o prietena adevarata :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna am25 ani si asi dori sa ma contactezi la nr tel 0751589206

      Ștergere
    2. buna am25 ani si asi dori sa ma contactezi la nr tel 0751589206

      Ștergere
  16. Cand crezi ca viata ta nu mai are rost, si parca nicio cale de iesire din situatia ta nu mai exista, cand esti disperat(a) si ranit(a), si viitorul e intunecat, sa stii, prieten drag, ca este Cineva care se gandeste la tine si vrea sa te ajute... El a murit si pentru tine. Este Domnul Isus Hristos, Fiul lui Dumnezeu. Cheama-L in ajutor pe El... http://www.caleamantuirii.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  17. Prietenii se gasesc usor ..si uneori se pierd repede sau dispar! Am ajuns la concluzia ca prietenii vin si pleca , sunt menitiu sa vina in viata ta , sa iti ofeer o lectie si dupa sa plece ..! Trist , nu am prieteni , foarte putini , ii innumar pe degete , nu pt ca as fi o persoana rea, sau altele..dar situatia a stat de asa natura incat acum , la varsta aceasta ,mi-as dori mai multi prieteni , dar nu am .. !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este ajungi la o varsta si iti dai seama ca nu ai pe nimeni, e groaznic sa nu ai un prieten de incredere.
      Pe mine ma doare sufletul cand vad pe strada cum altii au preietene si eu la varsta de 29 de ani nu am pe nimeni alaturi., este dureros, mai ales sa vii dupa o despartire.

      Ștergere
  18. caut prieten :* 0748471110

    RăspundețiȘtergere
  19. buna seara,caut si eu o prietena care sa-mi tina loc de mama sau de sora ,sau de colega de scoala,sant casatorita si am o fetita,cu problem de sanatate,doresc comunicare,telefon,0769 603 169,chiar si o bunicuta mi-ar placea ,dar sa fie placuta,sa-mi fie drag sa stau de vorba cu ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu caut o prietena poti sa mi scrii ratatui-95@mail.ru

      Ștergere
  20. Ma numesc Andreea,am 20 de ani si locuiesc in Bucuresti. Caut prietene cu care pot vorbi deschis si iesi la o cafea,un suc,un film..sa petrecem ca fetele :)
    0752072327

    RăspundețiȘtergere
  21. caut o prietena cu care sa ies la masa,la suc,film,etc NU SUNT BI ,mi ar placea doar sa intalnesc o tipa cu care sa ies ,sa ne distram.sa vorbim
    lasa mi un mesaj pe allexx211@yahoo.com felicia

    RăspundețiȘtergere
  22. draga mea eu am gasit amici pe net, sau amice, cunostinte pentru ca de pe net iti poti face prieteni dar doar varste foarte mici , am ajuns sa dau in depresie tot cautand , n-am gasit decat varste mici eu am 58 de ani si ma intereseaza socializare , seara , conteaza , o vorba , de vorba , id-ul meu cincicinci.cinci cred ca tu ai putea sa gasesti prietene pe net , verifica-le in viata reala si totul o sa fie ok.

    RăspundețiȘtergere
  23. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna ma cheama Cristian sunt din Bucuresti si IMI doresc tare mult sa cunosc o fata pentru o posibila relatie pentru ca m-am tot saturat sa tot incerc sa gasesc pe cineva si mereu sa sfarsesc tot prin a cauta :). .Daca veri sa ma cunosti facebook-il meu este Bond Aikon .Mersi ptr ca ai citit aceste randuri si daca si tu esti singura si satula sa tot cauti pe cineva atunci intera PE facebook-il meu poste merit o atentie.Mersi si o zis cat mai buna la tolti.

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna Cristian sunt revin cu id-ul de mess aikon85 ptr cine vrea messu IAR pentru cine vrea facebookul cautati Bond Aikon. Scuzati scrisul de mai sus e setat aiurea telefonu.O zi buna

    RăspundețiȘtergere
  26. Caut amica,prietena!Important e sa ne potrivim si sa ne bucure orice clipa atunci cand vorbim.De preferat ar fi sa fi din Tg Jiu,in eventualitatea de a ne si intalni dar nu i obligatoriu.Tel:0760421274

    RăspundețiȘtergere
  27. Caut o prietena,cu care sa mi impart viața,sa calatorim,sa fim unul pt altul.
    Facebook : gino.sicily

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna caut o prietena între 35....40. Ani tel 00393891580858 rog si ofer sinceritate

    RăspundețiȘtergere
  29. Interesant. Si mie mi-ar prinde bine o prietena, dar nu prea mai am entuziasm sa incerc sa ma imprietenesc, pentru ca de cele mai multe ori, vorba ta, sunt oamenii care cauta interactiune pt ca au nevoie de aplaudaci, ori sunt persoane depresive care vor sa se racoreasca revarsand toate problemele lor pe cineva, un fel de vampiri energetici :P care nu vor decat sa vorbeasca ei si nu prea ii intereseaza persoana cealalta... Si mai e o categorie, a persoanelor care nu fac nici un efort sa mentina relatia, tot tu trebuie sa strabati tot orasul pana la ei etc.
    Esti foarte norocoasa daca poti spune ca ai cativa prieteni adrvarati, eu am chiar mai putini de-atat.
    Anca

    RăspundețiȘtergere
  30. Daca cautati o prietena, puteti sa-mi scrieti pe adresa de email Julia.star20@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  31. Mă numesk Irina, am 32 de ani. Sunt din buk, caut prietene de vârstă apropiată: socializare, prietenie,plimbări..prietenă de suflet( de la femeie,la femeie)..Nu sunt lesbi.0767604020.

    RăspundețiȘtergere
  32. Ma numesc Eugen, 35, sunt din Bucuresti. Caut fete simple, inteligenta este obligatorie, putin sportive, pentru socializare, plimbari, poate fi doar in parc dar poate fi de ce nu un traseu super de munte (pentru cine apreciaza asta, nu o voi refuza niciodata), imi plac iesirile, calatoriile cat de scurte, fotografia, muzica, simtul umorului, oamenii cu suflet si care apreciaza fiecare lucru, fie de este un fleac si de este ceva maret. Trimiteti un mesaj cu toata increderea! williams8232@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  33. Sunt baiat de 26 ani Si eu caut o fata pt relatie serioada fara prostii si fara mistourii.nr meu e zero75doi793sapte39 s e-mail k.istvan@hotmail.com

    RăspundețiȘtergere
  34. Numele meu este Sonja McDonell, 24, Stewardesă Swiss Airlines.
    Caut o prietena românească ~ la vârsta mea. Lesbiene nu este o problemă pentru mine ca eu sunt un pic cu experiență.
    Salutari
    Sonja (tradus din engleză)
    sonjamcdonell@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  35. Sunt un baiat de 26 de ani si doresc sa cunosc o fata pentru o relatie serioasa fara minciuni fara gelozie.vreau doar ceva real si sincer si serios.daca doritii scrieti un mesaj. K.istvan@hotmail.com s la telefon 0 7 5 doi 7 9 3 7 trei 9. Mersy

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna fetelor,
    Sunt Sonja McDonell, 22, Swiss Airlines stewardesa. Am fost doar folosind Google pentru a găsi o prietena lesbiană în Malaezia
    Am citit în Internet:
    "Lesbian fete au nervi la și în părțile lor delicate sensibile ale corpului lor, care așa-numitele'fetele normale' nu au. Depinde de țările și vârsta consimțământului ....... "
    Putem vorbi despre dorințele și experiențele noastre? Am vacante în iunie / Luly & Voi fi apoi, în România, la marea neagra in zona Pluto.
    Salutari
    Sonja sonjamcdonell@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  37. ma puteti ajuta sa sterg un comentariu?
    nr meu de telefon se afla pe aceasta pagina fara consimtamantul meu. multumesc frumos

    RăspundețiȘtergere
  38. Numele meu este Sonja McDonell, 23, stewardesă Swiss Airlines, foarte licitație cu mult fantezii, de asemenea, în slujba mea minunată. Am citit în Internet:
    "Femeile lesbiene au nervi speciali in varsta lor, la început și în unele părți ale corpului lor sensibel. Primele lor activități depind de țările și vârsta consimțământului ...".
    Asta este adevărat. Fetele din Rio de Janeiro se face de multe ori, când stau în fața hotelului Hilton pe o masă mică și zâmbind la mine. Incredibil, cât de tineri unele fete, care doresc să vină în camera mea 304, sunt. Ei fac totul și pentru puțin mai mult BRLs, de asemenea, lucruri foarte rele.
    Salutari
    Sonja în sonjamcdonell@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere

Mergi sus!
Copyright © Eu sunt femeie