miercuri, 25 iulie 2012

Gândurile unei femei II



Visele sunt atât de greu de îndeplinit .
Sunt nopți în care te privesc cum dormi și eu abia reușesc să mai respir . Nopți lungi , nopți nedormite , nopți calde în brațele tale , nopți pierdute .
Am căutat soluții , am căutat munți și noi scăpări , m-am întrebat cum pot face mai mult , cum pot îndeplini un vis imposibil .
Și parcă mă prăbușesc într-o groapă fără sfârșit atunci când puțini îmi spun că pot , puțini îmi spun că voi rezista până la sfârșit .
Nu am renunțat niciodată la cine și la ce mi-am dorit ; nu m-am abătut în fața unui obstacol și am încercat să descopăr noi soluții , noi drumuri , noi oameni , noi sentimente .
Mi-a fost frică . Mi-a fost teamă de consecințe . M-am zgâriat . M-am rătăcit printre amintiri și îndoieli . Și m-am ridicat .
Însă în seara asta mă simt din nou slăbită , dezamăgită de acei oameni în care am crezut , iubită de puțini și criticată de mulți .
Mi-au slăbit mâinile , mi s-au scurs ochii de atâtea lacrimi și sufletul parcă nu mai vrea .
Nu mai vrea să aibă încredere , nu mai vrea să dăruiască fără să primească măcar o vorbă dulce , nu mai vrea să găsească scuze , nu mai vrea să își amintească de cei care s-au dus fără nici un regret , de cei care au profitat și de ultima doză de fericire .
Privesc în ochii tăi și știu că mă iubești : cu bune și rele ai fost și ești mereu lângă mine .
Accepți zilele în care te învinovățesc degeba .
Accepți momentele în care am nevoie doar de susținere și multă încredere .
Accepți prietenii mei și viața mea .
Accepți dorințele mele .
Lupți cot la cot cu mine pentru visele mele care într-o noapte au devenit visele noastre .

Un comentariu :

  1. Este incredibil cat de mult ma regasesc in ceea ce ati scris. Recitesc din nou si di nou si nu`mi vine sa cred ca acest text descrie exact ceea ce simt eu acum.
    Va apreciez mult pentru munca pe care o faceti :)

    RăspundețiȘtergere

Mergi sus!
Copyright © Eu sunt femeie