vineri, 20 iulie 2012

Noi doi .






Sentimentele nu se măsoară în cuvinte , promisiuni și minciuni . Îți spun că te iubesc , îți spun că ești o parte din mine însă știu că nu este de ajuns . Te-aș îmbrățișa de o mie de ori , te-aș sărută o zi întreagă și nu ar fi de ajuns . Cum să îți multumesc pentru iubirea și răbdarea ta ? Cum să îți mulțumesc pentru nopțile în care ai stat lângă mine și mi-ai spus cât de frumoasă  , cât de curajoasă și copilă sunt ? Cum să îți mulțumesc pentru că m-ai iertat atunci când te-am comparat cu iubiri ce s-au stins , cum să îți mulțumesc pentru că m-ai așteptat ? Am sezanția că un te iubesc nu este de ajuns și deseori cred că nu merit atât de mult .

                  Lasă-mă să te sărut , tot mai mult . Lasă-mă să te îmbrățișez , 
                                                            să îi mulțumesc vieții pentru că am ajuns să te iubesc . 

7 comentarii :

  1. iubire traita in tacere ,in durere,in neputinta
    de a darui,de a putea sa te darui

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. doare,stiu cit e de dureros sa iubesti in tacere...numai cine trece prin asa ceva poate intelege.

      Ștergere
  2. doare cu adrevarat iubirea trainta in tacere,,,,,,,si nu cred ca ,,are leac!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. cu adevarat patrunzator...simt fiecare cuvant si stiu ca nu sunt suficiente doar literele care formeaza cuvinte si apoi la randul lor sa formezi propozitii si apoi ganduri...de multe ori e nevoie de fapte..

    RăspundețiȘtergere
  4. PATRUNZATOR !!! felicitari ,ganduri mai greu de scris dar nu imposibil,...

    RăspundețiȘtergere

Mergi sus!
Copyright © Eu sunt femeie