miercuri, 22 august 2012

D-ale casei.

Mi s-a acrit de vorbe aruncate aiurea . Oameni care te ranesc si apoi se asteapta sa te porti normal , ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat . Sa nu ai reactii , sa treci cu vederea , sa ii intelegi si sa nu pui la suflet . 
Nu sunt de piatr
a , nu am intotdeauna doar zile bune si nu sunt obligata sa accept ironia , pe care o consider arma celor care nu au curajul de a-si exprima gandurile si se ascund dupa vorbe ce nu le apartin .
Viata este ca o masina de spalat : trebuie sa selectam si sa separam rufele . Trebuie sa ghicim cine ne vrea binele si cine ne vrea raul . Nu este atat de usor .






" Ochii sunt oglinda sufletului " - am cunoscut oameni care purtau lentile de contact , oameni care parea buni si intelegatori , oameni pentru care as fi facut orice lucru . Intr-o buna zi acei oameni mi-au dovedit opusul , mi-au dovedit ca nu cunosti persoana care iti sta in fata pana nu ai o problema , pana nu ii ceri ajutor si intelegere . Viata ne arata cine ne este prieten si cine nu . Deseori persoanele care ne iubesc cu adevarat sunt langa noi ca un nor asupra pamantului . In clipele grele se scutura si ne racoresc viata , ne sprijina si ne fac sa mergem mai departe . 

Un comentariu :

  1. Mare dreptate ai, sincer. Pacat ca te multe ori ne dam seama prea tarziu ca avem langa noi oameni care ne vor raul si care vor doar sa ne raneasca, dar avem si oameni care incearca sa ne deschida ochiii, oameni pe care ii indepartam doar pentru ca nu vrem sa vedem adevarul.

    RăspundețiȘtergere

Mergi sus!
Copyright © Eu sunt femeie