vineri, 19 octombrie 2012

Despre mine de la A la ... ∞

Mi-ati spus ca nu ma cunoasteti prea bine. Sper sa va placa! 


                                                     




" Adori : oamenii sinceri

Bei cel mai des : cafea si coca-cola ( rușinică)

Ceai? din când în când . Când sunt răcită.

Deutsch: Ja!Ja! Ich habe Deutsch gelernt!

El amor tiene un nombre? Se llama Flavius.

Fericită pentru că ... ? Pentru că mă simt iubită, pentru că mă simt complicată, pentru că mă simt eu! 

Gusturile...: nu se discută. Cred că fiecare om este liber. Fiecare om se îmbracă cum vrea, se aranjează cum cred mai bine. Sunt sătulă de atâtea coduri și impresii. 

Hobby? Recent m-am apucat de multe lucruri , cred din lipsă de ocupație. Acum prefer să stau mai puțin pe Facebook și să lucrez la ceva. Am decorat un borcănel, un umeraș și am făcut un suport pentru cercei. Sunt 
chiar mândră. Nu prea migăleam înainte. Acum mă distrez la maxim !

Istorie? Istoria este una dintre materiile mele preferate. 

Jogging? Sunt o puturoasă! Nu suport să alerg :))

Locul în care te-ai născut? Ploiești. Am amintiri frumoase. Încă mai păstrez legătura cu câțiva colegi și prieteni dragi.

Momentul în care ai simțit o schimbare? Când am ajuns în Italia. M-am acomodat destul de ușor, m-am împrietenit cu oameni noi și la început totul era o provocare. Apoi vine dorul de casă ( deși stau în Italia cu familia ) pentru că-ți lipsesc sărbătorile la bunici, prietenii cu care ai crescut și ... mai multe la un loc. Vrei să demonstrezi că poți . Eram timidă înainte... aici am devenit mai băgăcoasă :))

Nu suporți? Nu suport multe lucruri. De obicei dacă am o problemă ... nu tac. Nu suport minciuna,lingușitorii,băgăcioșii. Nu suport comentariile răutăcioase. De când am pagina am descoperit cum anumite persoane se distrează așa: te fac să te simți prost,greșit,nepotrivit. 

O melodie : Right here waiting for you .

Portofel : :)) multe multe bonuri! "




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Mergi sus!
Copyright © Eu sunt femeie