miercuri, 10 aprilie 2013

Diferit.



Marilyn Monroe - Some like it hot

Cu păreri de rău, 
deseori m-am închis în lumea mea, m-am simțit judecată și am preferat să nu copiez faptele altora doar pentru a face parte dintr-un grup.

Din când în când, credeam că am greșit, că ar fi trebuit să ascult părerile altora, să-mi modelez caracterul după spusele lor, să trăiesc mai mult clipa, să nu mă gândesc la consecințe, să nu mai fiu o fire atât de responsabilă și să pretind mai mult.
N-am reușit. Am făcut bine? Cine știe. 
Știu doar că astăzi mă cunosc mai bine, mi-am înțeles sufletul, am învățat să-mi prețuiesc calitățile, să nu mă mai ascund după părerile altora, să fac ceea ce cred fără să dau socoteală pentru că  sunt un om liber. 
Sunt un om cu reguli proprii, cu idealuri în viață, cu vise, cu secrete, cu slăbiciuni, cu un trecut din care am învățat, cu un viitor pentru care lupt și un prezent în care aleg să fiu diferit/ă de ceilalți.

A trebuit să plec de lângă cei care nu m-au acceptat și s-au mulțumit cu bârfe copilărești. A trebuit să plec cu lacrima pe obraz și nimeni nu m-a oprit. A fost dureros, am vrut să aud doar un "Mai stai, mai rămâi!"


3 comentarii :

  1. Foarte frumos! Intr-adevar, si eu prefer sa actionez asa cum cred eu ca este mai bine, shicr daca gresesc...sau nu. FELICITARI pentru postare! Te imbratisez cu drag si te invit si pe blogul meu. :)

    http://lifeandsoulofficialpage.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma iertati ca va deranjez,vin cu rugamintea la d-voastra sa publicati un articol umanitar despre copilul meu.Singura mea speranta sunteti d-voastra.Toate detaliile despre copilul meu le gasiti pe blogul umanitar:
    http://dorintilica.blogspot.ro/ .
    Va multumesc anticipat!
    Va rog frumos sa-mi dati un raspuns daca puteti publica articolul de care v-am rugat la adresa de e-mail tilicamariana@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Amandoua variante sunt bune, dar eu cred ca trebuie sa acceptam ceea ce este in jurul nostru ,ba chiar mai mult sa incercam sa ajutam sa fim toleranti cu ei...pt ca unii chiar nu au nici o vina nici ei nu vor sa fie asa..dar atata pot

    RăspundețiȘtergere

Mergi sus!
Copyright © Eu sunt femeie