marți, 4 iunie 2013

Gânduri simple

Sunt momente în care gândești prea mult, încerci să înțelegi purtările altora, încerci să-i mulțumești pe toți și nu reușești.
Sunt momente în care decizi să ai grijă de sufletul tău și descoperi că există în jurul tău persoane care îți vor binele, care se mulțumesc cu zâmbetul tău.
Sunt momente în care înțelegi, o dată pentru totdeauna, cine te iubește și cine profită. Nu vrei să accepți adevărul deși știi că n-ai de ales, încă o dată trebuie să te mulțumești cu simple amintiri, să lași totul în urma ta fără păreri de rău.



Au fost zile în care mi-am reproșat că am iubit prea mult, că m-am dăruit deși n-am fost dorită, că am iertat deși meritam altceva.
Apoi am înțeles că mi-am ascultat inima și mi-am iertat sufletul, mi-am iertat greșelile, mi-am iertat trecutul.
N-am să-mi judec faptele, pentru că sunt o parte din mine.
N-am să plâng peste trecut, sunt rezultatul greșelilor.
N-am să pretind ce nu mi se poate da, am să înțeleg că deseori sunt mult prea pretențioasă.

Am să iubesc, am să mă iubesc, am să înțeleg, am să visez cu ochii deschiși și voi păstra picioarele pe pământ.

Un comentariu :

  1. Şi există o zi din şapte în care sorele din viaţa ta e sus pe cer, în care realizezi că ai cel mai frumos dar - viața şi că trebuie să te bucuri de fiecare momente pentru că nu ştii niciodată ce va fi mâine.

    RăspundețiȘtergere

Mergi sus!
Copyright © Eu sunt femeie