luni, 10 iunie 2013

Răsăritul inimii




Când îmi spuneau că libertatea este importantă, n-am vrut să cred.
Când îmi spuneau că trebuie să trăiești fiecare clipă, mi se părea riscant.
Când îmi spuneau că trebuie să accepți iubirea altora, mi se părea că nu merit atât de mult.



Elena - Ecou


Mi-am răscolit prin suflet și am înțeles că este bine așa: esti minunat să te simți importantă pentru altcineva, să descoperi lucruri noi în comun, să te ascunzi în brațele sufletului pereche și să trăiești pur și simplu clipa.
Este minunat să te simți liber/ă deși vă leagă sentimentele, să te aștepți la puțin și să descoperi că acele gesturi valorează enorm de mult, să priveși înainte și să simți că ești pregătit/ă pentru un nou început.

Când mă simțeam pierdută, mi-ai oferit o nouă șansă.
Ce va urma? Un răsărit al inimii.

2 comentarii :

  1. Genial articolul! Pot sa ii transmit Iubitei mele prin acest mesaj ceva? stiu ca citeste blogul!
    "Da Pitic Frumos, Te Iubesc!"

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu cea mai mare plăcere! Vă doresc multă fericire!

    RăspundețiȘtergere

Mergi sus!
Copyright © Eu sunt femeie