marți, 13 august 2013

Declarație de dragoste

Te iubesc ...





pentru că-mi vindeci sufletul cu o privire;
pentru că mă cauți când fug de tine;
pentru că mă asculți, îmi explici și îmi vorbești când sunt nervoasă;
pentru că ne înțelegem din priviri;

pentru că suntem doi încăpățânați dar ne iertăm unul pe celălalt;
pentru că mi-ai golit sufletul de atâta tristețe și l-ai umplut cu sentimente pure, frumoase, cu multă căldură;
pentru că îmi săruți fruntea când mă simt vulnerabilă;
pentru că îmi faci zilele frumoase;
pentru că ești aici și în ochii tăi mi se oglindesc calitățile, m-ai făcut să uit de defecte, pentru că noi vorbim mult, ne ascultăm, ne susținem, ne certăm, ne iertăm, ne iubim, ne tăvălim în nisipurile inimii.

2 comentarii :

  1. Iubirea nu se urlă în gura mare, ci se descoperă prin gesturi mici, dar care te deosebesc de restul oamenilor. Așa devii excepția pentru cineva...
    O declarație frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Va invit sa vizitati noul nostru site: http://www.filmarefotografii.ro/

    RăspundețiȘtergere

Mergi sus!
Copyright © Eu sunt femeie