marți, 22 octombrie 2013

Ce am? Cine sunt?

Am puterea unei furtuni,
am speranța unui om credincioș, 
am mândria unei războinice, 
am oboseala unui om muncitor, 
am caracterul părinților mei,
am dezamăgirile unui trecut ce-mi aparține, 

am dragostea ce-mi vindecă sufletul,
am frică de Dumnezeu și atât,
am încredere în priviri și fapte pentru că-mi ascult sufletul,
am voce pentru a cânta, pentru a țipa lumii cine sunt cu adevărat,
am uitat ce era de uitat,
am iertat ce era de iertat,
am plâns ce era de plâns,
am realizat că viitorul meu este aici, depinde de prezentul meu.









Eu sunt femeie, am defecte, am calități, am chef să plâng până când lacrimile se vor usca, am chef să plâng de fericire, am chef să fug, am chef să mă pierd. Eu sunt femeie, întreb și cer răspunsuri. 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Mergi sus!
Copyright © Eu sunt femeie