sâmbătă, 26 octombrie 2013

Jurnal de noapte



Am întâlnit oameni care au străbătut străzile sufletului meu cu pași grei; în urma lor a rămas mult noroi, multă durere și dezamăgire. A trebuit să-mi vindec singură sufletul, să înțeleg, să uit și să iert.

Am întâlnit oameni de la care am avut ce învăța, oameni care mi-au oferit mult într-un timp foarte scurt, suflete curate care au știut să mă asculte, persoane care mi-au colorat sufletul cu flori superbe, cu amintiri prețioase.

Am cunoscut indiferența celor pe care i-am respectat și ajutat cândva,
am cunoscut păcatul minciunii,
am cunoscut prietenia adevărată,
am înțeles că oamenii naivi sunt cei care au de suferit,
am înțeles că orice ai face pentru un om nu este de ajuns atâta timp cât nu ești acolo, la momentul și locul potrivit. 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Mergi sus!
Copyright © Eu sunt femeie