marți, 28 ianuarie 2014

Cum să mă iubești...



Femeia nu caută bărbatul perfect. După atâtea dezamăgiri și vise frânte, a înțeles de mult că perfecțiunea nu există. A realizat că n-are nevoie de un om superficial, are nevoie de un suflet cald, de respect și dragoste pură. Majoritatea cred că suntem mult prea cicălitoare. Avem două extreme, tot sau nimic.
Femeia pe care o iubești te-a ales pentru că îi vrei binele, pentru că o protejezi, pentru că i-ai descoperit complexele și în ciuda tuturor ai rămas. Dintr-o mie de flori, ai ales-o pe ea, pe cea mai plăpândă.
De ce o iubești?
Pentru că plânge ca un copil în brațele tale, pentru că te caută în miez de noapte, îți caută buzele, te surprinde cu gesturi mici. Îi iubești naivitatea, acel mod în care te privește, adori modul în care zâmbește.
Ea ți-a dezvelit sufletul din prima clipă. Fiecare femeie citește un ochii unui bărbat într-o secundă. Pagini pline cu lacrimi, femei trecătoare, iubiri importante, frică și dorință. Femeie înseamnă instinct.
Să nu minți o femeie, ea îți va descoperi secretul.
Nu răni sufletul unei femei, vei lăsa în sufletul ei un gol.
Învață să-i vorbești frumos dar direct, învață să o inviți la dans, învață să o surprinzi cu o floare într-o zi normală, pentru a-i aminti că este importantă. Deseori te a sufoca cu dragostea ei dar iubirea nu are vindecare. Este un sentiment sublim și femeia a fost făcută pentru a iubi.




16 comentarii :

  1. Partea cu sufocatul chiar se aplica la mine. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu are rost sa cautam persoana perfecta..nu exista nici barbat si nici femeie...dar asta ne face unici, asta ne face inimitabili si interesanti. Eu sunt barbat sau cel putin incerc sa fiu, deoarece pentru a fi barbat nu e suficient genul masculin...oo, nici pe departe, cum nici pentru a fi femeie nu ajunge genul feminin !! Poate nu reusesc intotdeauna sa fiu cum trebuie sa fiu sau chiar cum as vrea sa fiu, poate mai gresesc, dar incerc sa se intample cat mai rar. Va respect inteligenta si viziunea asupra vietii, mai ales la o varsta atat de frumoasa...dar veti vedea odata cu anii ca viata e de fapt mult mai complicata decat pare privita prin ochii tineretii. Mie imi place sa spun asa..."Fiecare femeie merita sa fie tratata ca o regina de barbatul de langa ea...daca la randul ei intelege sa il trateze ca pe un rege" si eu asta o inteleg la propriu doar ca in realitate asta se intampla foarte rar si e pacat. Ce vreau sa spun de fapt? Pai eu o inteleg cam asa: Pentru fiecare dintre noi care pretindem a fi barbati...femeia de langa noi trebuie sa fie ultimul gand cu care adormim in noapte si primul cu care ne trezim in zori de zi, trebuie sa fie Alfa si Omega, trebuie sa fie cea mai buna prietena, unica confidenta, trebuie sa fie motivul pentru a lupta pentru a vrea mai mult si mai bine...trebuie sa fie echilibrul nostru interior si piesa care completeaza marele puzzle al sufletului nemuritor!! Multumirea si placerea suprema pentru un barbat ar trebui sa fie acel zambet cald al femeii de langa tine, care iti spune ca ai reusit inca o data sa o faci fericita!! Si sincer cred cu tarie fiecare cuvant....dar...intotdeauna trebuie sa fie un dar...dar asta doar daca TU, ca barbat , esti pentru femeia de langa tine centrul universului ei, daca esti suveranul sufletului ei si nu-i este nici jena nici rusine sa ingenuncheze in fata ta, la propriu sau la figurat...chiar nu conteaza, asa cum si reginele ingenuncheau candva in fata suveranilor lor...daca intreaba intotdeauna ce tu-ti doresti inainte de a-ti spune ce isi doreste ea...daca iti sprijina visele chiar daca nu sunt si visele ei...daca iti respecta dorinta si iti asculta cuvantul fara dezaprob, fara revolta, fara negare... Asa ca parerea mea umila, de necunoscator , de profan este ca nu despre cum sa respectam femeia, se cere a fi scris ci despre cum sa ne respectam reciproc, se impune a se caligrafia...Oricare dintre noi, femeie sau barbat, aprindem scanteia gandului si incepem cu EU VREAU sau TU TREBUIE SA... inseamna ca gandim profund egoist, gandim interesat si e GRESIT. " Cum sa ma iubesti" ? mai bine "Cum sa ne iubim !!" sau chiar mai bine "Cum sa te iubesc !!"...atunci pot spune ca fiinta draga ce-mi sta alaturi e mai presus de mine...e visul meu, e viata mea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. f. frumos !mai rar barbati cu asa gandire...

      Ștergere
  3. Mda, daca ati invata sa si apreciati sacrificiile pe care le facem pt voi, ca si noi ne punem increderea in voi si ne tradati pentru ca poate sunteti intr-o "pasa proasta". F.

    RăspundețiȘtergere
  4. E pacat ca trebuie sa ne invatam lectiile astea dureroase si ca nu putem invata din ce ni se spune cand pasim in viata la inceput. Ar fi totul mai simplu...dar poate si mai plictisitor?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu are rost sa pierzi timp cautand persoana perfecta, pentru ca e in zadar. E important sa traiesti relatia aceea cu omul cu care iti doresti si care la randu-i isi doreste acest lucru cu tine. Cand amandoi vor, nu e greu sa ai relatia visata.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce cuvinte frumoase. Bravo, ai reusit sa prezinti un punct de vedere diferit fata de ceilalti. Sa ai o vara frumoasa si linistita!

    RăspundețiȘtergere
  7. sunt femeie si...si iubesc o femeie...

    RăspundețiȘtergere
  8. Pe mine nu m-a vrut...Nu știam, sa iubesc pana la el,nu stiam Cum sa ma port cu el , probabil mă purtam stângaci , asa am aratat eu dragostea mea , stangaci si pueril , nu am stiut ...,el m-a trimis departe.....În abis.

    RăspundețiȘtergere
  9. Pe mine nu m-a vrut...Nu știam, sa iubesc pana la el,nu stiam Cum sa ma port cu el , probabil mă purtam stângaci , asa am aratat eu dragostea mea , stangaci si pueril , nu am stiut ...,el m-a trimis departe.....În abis.

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună ziua dragi prieteni,
    Am face o observaţie, mulţi oameni au nevoie de bani pentru a finanţa tot felul de lucruri sau au datorii, de fapt aproape toată lumea pentru a fi mai realist. Pentru a combate sărăcia şi excluziunea de la Banca, am oferta de împrumut de credit (persoane fizice, companii cum ar fi asociaţiile) în dificultate sau care doresc să ajute să abordeze unele dintre problemele lor financiare sau să înceapă o afacere.
    Contactati cu amabilitate mă prin e-mail în cazul în care sunteţi interesat. Aici este adresa mea: cassandrabazarov@gmail.com asa ca nu ezitati. Contactaţi-mă pentru a găsi satisfacţie la problemele tale.
    vă mulţumesc

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună ziua dragi prieteni,
    Am face o observaţie, mulţi oameni au nevoie de bani pentru a finanţa tot felul de lucruri sau au datorii, de fapt aproape toată lumea pentru a fi mai realist. Pentru a combate sărăcia şi excluziunea de la Banca, am oferta de împrumut de credit (persoane fizice, companii cum ar fi asociaţiile) în dificultate sau care doresc să ajute să abordeze unele dintre problemele lor financiare sau să înceapă o afacere.
    Contactati cu amabilitate mă prin e-mail în cazul în care sunteţi interesat. Aici este adresa mea: cassandrabazarov@gmail.com asa ca nu ezitati. Contactaţi-mă pentru a găsi satisfacţie la problemele tale.
    vă mulţumesc

    RăspundețiȘtergere

Mergi sus!
Copyright © Eu sunt femeie